0

Güzel Sözler-

Yeni Doğum Günü Mesajları

Seni çok seviyorum aşkım… Bugün her gününden daha özel ve güzel geçsin… Doğum günün kutlu olsun…
Yeni yaşın önce sağlık, sonra dilediğin tüm mutlulukları getirsin… Nice Yıllara..
Nice yaşlarını birlikte geçirmemiz dileğiyle… Doğum günün kutlu olsun sevgilim…
Doğum gününü kutlar; sağlık, mutluk ve huzur dolu uzun ömürler dilerim… Nice yıllara…
Bugün belki de çok kişiden doğumgünü mesajı alacaksın, ancak şu an okuduğunen farklısı çünkü tümüyle sevgiyle yazılmış bir mesaj. İyi ki varsın…
160 kısa karaktere neler sığdırabilirim diye düşünüyorum ancak aklıma mutlu bir yaş ve sevgi dolu nice yıllar dilemekten başka bir şey gelmiyor. Seni seviyorum.
Sesim güzel olmadığı için sana bir doğumgünü şarkısı söyleyemiyorum. Bu yüzdendir ki böyle kısa bir mesaj çekiyorum. Mutlu yıllar!
Arkadaşlar yıldızlar gibidir, onları her zaman göremezsin ama senin için her zaman varolduklarını ve seni düşündüklerini bilirsin. Doğumgünün kutlu olsun…
Bugün belki de çok kişiden doğumgünü mesajı alacaksın, ancak şu an okuduğun en farklısı çünkü tümüyle sevgiyle yazılmış bir mesaj. İyi ki varsın…
Sensizlik yok olmak kadar acı,sen nefes kadar gerekli, canım kadar değerlisin, yokluğun yağmura yazı yazmak kadar zor iyiki doğdun herşeyim.
Bu yaşında mutlulukların en iyisini yaşar, başarının merdivenlerini rahatlıkla çıkarsın ve umarım yüzün hep güler, mutluluğunu hiç yitirmezsin. Mutlu ve neşeli olman dileğiyle… Doğum günün kutluolsun!
Doğduğunda bulutları açarak, Güneş gibi etrafına aydınlık saçarak girdin hayata. Hep sevgiyle mutlu yaşa! Nice yaşlara doğum günün kutlu ve mutlu olsun…
Sana binlerce kez teşekkür etsem azdır… Sen benim hayat ışığımsın… Varlığımın tek nedeni, doğum günün kutlu olsun…

Yorum Gönder

 
Top