0
Çıkma Teklifi Sözleri & Mesajları
Çıkma Teklifi Sözleri ve Mesajları
romantik çıkma teklifi sözleri,çıkma teklifi sözleri komik,taylan kaya çıkma teklifi sözleri,çıkma teklifi sözleri tumblr,en güzel çıkma teklifi sözleri,etkileyici çıkma teklifi sözleri,uzun çıkma teklifi sözleri,çıkma teklifi sözleri ekşi


 




Çıkma teklifi sözleri yazımızda sevdiğiniz kişiye çıkma teklifleri edebileceğiniz en güzel mesajları bulabilirsiniz. Sizde çıkma teklifi sözleri ile sevdiklerinize romantik bir çıkma teklifi edin.
 
 
İlk gördüğüm günden beri kalbimdeki yerin hiç değişmedi. Bakışın, gözlerin, gülüşün, bana olan tavrın beni sana aşık etmeye yetti. Eğer sende izin verirsen bir ömür bakışlarına talibim. Benimle aynı yolda yan yana olmaya var mısın?
 
 
Güzel gönlünün içine düştüm ben. Kendimi hiç bilmediğim yerlerde buldum. Sen hayatıma geldiğinden beri, ben kendimi unuttum. Varlığın varlığıma süs oldu, gönlümü aşkla buluşturdu. Bu aşka birlikte yürüyelim mi? Benim kadınım, benim sevgilim olur musun?
 
çıkma teklifi sözleri
 
Ömrümü ömrünle birleştirmek için uzun yıllar var belki de ama ilk adımı atmak önemli. Ben aşka açılan ilk adımımı seninle atmak istiyorum. Benim adımıma şahitlik eder misin? Sen de benimle bir adım atmayı ister misin? Gönlümün tahtına oturabilir misin? Benim sevgilim olur musun?
 
 
Dinlediğim her şarkıda seni buluyorum. Seni ve güzel gözlerini... O gözler bana her baktığında kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor. Duyularım beni şaşırtıyor, hiç beklemediğim anlarda seninle birlikte bulutların üzerinde buluyorum kendimi. Ben seni seviyorum, öyle derin bir aşkla seviyorum ki artık kendime engel olamıyorum. Sen dahil bütün dünya bilin aşkımı. Bu aşka yarenlik etmek ister misin?
 
 
Tut elimi desem gelir misin diye çok düşündüm. Sana olan aşkım beni her geçen gün daha çok sardı. Artık benim de seni sarma vaktim gelmedi mi? Sen güzel kadın, benim can eşim, aşk otağım, can yoldaşım olur musun?
 
çıkma teklifi mesajları
 
Bir ömür var önümde. İyi mi geçek kötü mü geçecek, yıllar bana ne getirecek ve benden ne götürecek bilmiyorum. Önümdeki geleceğin bana katacaklarını birlikte görelim istiyorum. Bilmediğim geleceğimde tek bildiğim sen ol istiyorum. Bu gelecekte benimle birlikte yer alır mısın?
 
 
Seni seviyorum. Evet, yanlış duymadın ölürcesine seviyorum seni, delicesine seviyorum. Okyanusların en dibinden tut, yükselen semanın her katında sana olan aşkım yankılanıyor. Bu aşkın gürültüsünü birlikte dinleyelim mi? Benimle el ele verip, aşka yemin etmeye var mısın?
 
 
İlk tanıştığımızda demiştim bu kadın benim ruh eşim. Gönlümün sultanı oldun kısacık sürede. İlk başlarda çok korktum ama artık korkmuyorum. Benimle yan yana, el ele olacağını düşünmek bile mutlu ediyor. Hayallerimde hep benimlesin. Bu hayalimi gerçek yapmak istiyorum, eğer sen de evet dersen. Hayali bir kenara atıp gerçeğine sarılmak, her gün seni seviyorum demek, sana doyasıya sarılmak istiyorum. Benimle bir hayali gerçekleştirmeye ne dersin?

Yorum Gönder

 
Top