0
Anlamlı Sevgiliye Laf Koyan Küfürlü Kapak Sözler 2015 |  görsel 1
eski sevgiliye küfürlü kapak sözler,küfürlü sözler komik,küfürlü laflar,küfürlü sözler 18,küfürlü sözler kısa,küfürlü kapak sözler erkeklere,küfürlü laf sokucu sözler,küfürlü kapak sözler arkadaşa-eski sevgiliye küfürlü kapak sözler,küfürlü sözler komik,küfürlü laflar,küfürlü sözler 18,küfürlü sözler kısa,küfürlü kapak sözler erkeklere,küfürlü laf sokucu sözler,küfürlü kapak sözler arkadaşa

sevgiliye kapak sözler, sevgiliye laf koyan sözler, sevgiliyeye küfürlü sözler, sevgiliye anlamlı kapak sözler, kapak sözler 2015, kapak laflar, 

Orospuluk beyindedir, cinsiyet tanımaz.
 
El ayak buz kesmiş, yürek cehennem ve sen benim kovulduğum cennetimsin, kadın. Sesinde ben varken, sakın kimseye #umut verme.
 
 
O adamlar dokunmayı bilir, ruhunu okşar. Öpmeyi, sevişmeyi çok iyi bilir. Ama seninle çay içiyor olmak düşüncesini anlayamazlar. Ve, Senin uyurken dudağında gülümseyen bordo gül, benim yüreğimi harmanlayan isyan olsun, kadın.
 
kapak laflar
Orospu; para karşılığı birlikte olan kadına denir, ilişkiyi bitiren kıza değil. Senin ki kuyruk acısı.
 
 
Karşısına geçip "Canım seni yapamamışlar, olmamışsın sen." demek istediğim insanlar var.
 
 
"Öpme dediğimde öpen, ittiğimde sarılan, git dediğimde kalan birini istiyorum" yazmış.SEVGİLİ DEĞİL YAVRU KÖPEK İSTİYOR AQ.
 
 
"Kendi halinde olmak" ne güzel şey, bu kadar hal bilmezin arasında..
 
sevgiliye kapak sözler
Her derde deva olan şey; sarımsak mıydı, sarılmak mıydı? Karıştırdım.. :P :))
 
 
Bu arada "At kıskandırmak için eşeğe binilmez"...
 
kküfürlü sözler
Sadece bu gece biraz daha fazla yanıyor canım,o kadar.Sen merak etmemeye devam et yani.
 
 
“Ben biraz ertesi gün gibiyim, eksiğim, unutkanım, öyleyim.”
 
 
Ömrün saçların kadar uzun ve güzel olsun dedi adam Giderken,
Ve kadın saçlarını bir daha hiç uzatmadı..
 
küfürlü mesajlar
Kadın saçlarını kesmiş” diyorum, siz bana “acıdan” söz ediyorsunuz.
Durduk yerde keser mi hiç kadın saçlarını?
 
 
Sorularda bile 5 şık içinden yanlışı seçiyoruz o kadar insan içinden nasıl doğru insanı bulcaz lan.
 
 
Sana tavır takınıyorsam bil ki bu senin bana davranışına bağlı. Yani illa bi mallık yapmışındır.

Yorum Gönder

 
Top