0
Anlamlı Aşk Sözleri 2016
Anlamlı Aşk Sözleri 2016
kısa aşk sözleri,en güzel aşk şiirleri,sevgiliye sözler,sevgi sözleri aşk,kısa güzel sözler,güzel sözleri,komik aşk sözleri,etkileyici sözler,Aşıkların birbirine söylediği çok güzel anlamlı sözler Aşk sözleridir. Aşk sözleri ve sevgi sözleri sayfamızda. En güzel anlamlı aşk sözleri 2016, yeni aşk sözleri, en manalı aşk sözleri kısa, anlamlı aşk sözleri sevgiliye, aşıkların söylediği aşk sözleri facebook, Anlamlı Aşk Mesajları Sevgiliye Kısa, aşk sözleri anlamlı sms, anlamlı aşk sözleri kaliteli, full aşk sözleri anlamlı sevgiliye, en uzun aşk sözleri anlamlı paylaş
resimli Sevgi Sözleri Sevgiliye
resimli Sevgi Sözleri Sevgiliye













Güller anlatsın sana olan sevgimi, güller anlatsın yalnızlığımı, çaresizliğimi? Yavaş yavaş eriyen yüreğimi güller anlatsın ben anlatamadım.
Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı, ben seni bugün de sevmeyeceğim çünkü bugün de bitecek; ben seni yarın seveceğim çünkü..
En güzel aşk sözleri
Herkes aşkını bilmeli görmeli sevmeli ki hayat aşk olsa herkes uçsa göklere çıksa dünyanın en güzel kraliçesi gelse de beni yine seni bulur seni severim.
 ♥ Aşk dudaklarda kahkaha değil, gözlerdeki yaştır. Maksat sevgi uğrunda ölmek değil, uğrunda ölecek sevgili bulmaktır.
Güneşi seviyorum diyorsun güneş açınca gölgeye kaçıyorsun. Yağmuru seviyorum diyorsun yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun. Korkuyorum sevgilim
 ♥ “Çok” sevilmeye değil, “hep” sevilmeye ihtiyacım var.
Benim için bir insanı sevmek onunla yaşlanmayı kabul etmek demektir. Ben seni seviyorum ve bir ömür boyu seninle olmak istiyorum.
Sevmek zor iş, ne maaşı var ne sigortası, Bir ayrılığı var bir de gözyaşı..
Sen Benim kadınımsın, yarınlarıma umutlarımsın, sen benim hayat kaynağımsın, yarınlarım için bir merhabasın… seviyorum seni aşkım..
Seni asil insanların basit sevgileriyle değil, basit insanların asil sevgileriyle sevdim. Bu güzel aşkımıza nokta koyma, sana kucak dolusu virgül getirdim.
Bir muammadır AŞK. Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, AŞK.
Her gün senin için ağlıyorum, Senin için yazıyorum sözlerimi ve resmine okuyorum Aşk Dolu Sözlerimi, Seni ne kadar Sevdiğimi bilmeni istiyorum Seni Çok Seviyorum..
Aşk sevipte kavuşamamaktır. Eğer kavuşursan bir süre sonra o duyguları yitirdiğini göreceksin..
Aşk trafik lambaları gibidir. Yeşil ışıkta geçecek kadar aşık olursun. Ama sarıda hep bir engele takılma ihtimali için hazırlıklı olursun. Kırmızı ışık yandığında ise aniden duracak.
 ♥ Kırık bir hayatın sakat kalmış bir oyuncusuyum, Kalbim Kırıldı sakat kaldım Aşk Acısını Çektim ağladım, Seni bulmuşum hayatta susarmıyım sanıyorsun? Sana sevgim delice susturamaz beni kimse, seviyorum seni ölümüne…


Yorum Gönder

 
Top