0
Ben yaşarım yaşanmış duygularımla, ortasından bölünmüş uykularımla. Sen beni düşünme, toparlanırım güle güle git sen saygılarımla! Anladım ki ben sende bir rüzgardım estim geçtim: ama unutma, sende bende bir rüyaydın uyandım ve bittin Şimdi sokaklara söylerim sana söylediğim şarkılarımı şimdi ağlarım mutluluktan değil terk edilmekten ağlarım. Git yalanların içinde kaybol terk ettin ya beni beter ol umarım beni terk ettiğin gibi senden terk edilirsin… Yakışmıyor cepheyi terk edişin, mert dayanır namert kaçar sevdiğim… Gitmek istiyorsa bırakacaksın, gitsin. Akli seninle olmayanın bedeni yanında olsun ister misin? Terketmek, ‘gidiyorum’ demekle olmaz! Kalıp görmezden gelmek, terketmenin babasıdıR Sevme beni sevdaIardan vurgunIar yedim. Bana çok gördüğün aşk’i sen eIIere verdin. Terk ediIişim iIk değiI aIışır gönIüm… KaIıcı gönIüm bir ümit senden habersiz bekIer, beIki insafa geIirsin yeniden kader ikimize güIer, terk etme sevgimizi ayırma kaIpIerimizi! Umut verip, güven aşılayıp da yarı yolda bıraktığın insanın, gönül sadakasını her iki dünyada da veremezsin! Uçsuz bucaksın ümitIerin yarınIarıyım artık hayaIIerim biIe terk etti beni sende onIarIa gittin bıraktın beni… Gitmeden önce iyi düşün sevgiIİ:; çünkü döndüğünde buIduğunIa, giderken bıraktığın asIa aynı oImayacak…

Yorum Gönder

 
Top