0
Güncel film replikleri,unutulmaz film replikleri

film replikleri,unutulmaz film replikleri

Çiçeklerden papatyayı, insanlardan seni sevdim.

Bir şey söyle bana. İçimdeki kayayı kaldırıp atacak bir şey söyle. Nefes alabileceğim bir şey de bana. ' İncir Reçeli '

Senin annen bir melekti yavrum.(YEŞİLÇAM)

Evlenince pembe panjurlu bir evimiz olacak

“Her tesadüf bir başlangıçtır; finali sen oynarsın, perdeyi kader kapatır.(SUSKUNLAR)

Bence hiçbir koşul ,bir insanı,''seni hep sevdim''deyip gitmek zorunda bırakacak kadar orospu çocuğu olmamalı.(BEHZAT Ç)

Bazen küçük bir risk, büyük bir savaşa neden olabilir, bilirsin. + Eğer risk ufaksa, ödülde ufak olur. <Benim Adım Hiçkimse>

"Gitmek isteyince heryer yakındır…" <Sonsuz>

"al işte.. hiç ağzından çıkanla kulağının duyduğunun birbirinin tuttuğunu ben daha görmedim."(LEYLa ile mecnun)

‎”Senin bu kadar mutlu olmana, ancak senden bir şey almaya hazırlandıkları zaman izin verirler.” <Uçurtma Avcısı>


+Siz hanımefendi beyefendiyi eşliğe kabul ediyor musunuz? -Nasıl kabul etmem memur bey? Sevişiyoruz.(YEŞİLÇAM)
”Ölmekten korkmuyorum , yeterince yaşamamış olmaktan korkuyorum.” <Mr. Nobody (2009)>
“Birlikte olmayı haketmeyen milyonlarca insan yan yanayken, ben neden hala senden ayrı nefes alıyorum?” <City of Angels (1998)
"Aşk bir mayın tarlası gibidir; bir adım atar ve parçalara dağılırsınız.. Kendinizi toparlar sonra aptalca bir adım daha atarsınız..Sanırım bu insanın doğasında var; yalnız kalmaktansa parçalara dağılmayı tercih ediyoruz.." <Love & Sex>
"Zaman! Zaman! Zaman nedir? İsviçreliler onu imal eder. Fransızlar onu stoklar. İtalyanlar onu arar. Amerikalılar onun para oldugunu söyler. Hindular onun var olmadığını söyler. Benim ne dedigimi bilmek ister misin? Ben zaman bir hırsızdır diyorum." <Beat the Devil>

Yorum Gönder

 
Top