0
Güncel anne sözleri  Nasiyatları



            
Ya ben cenneti görmeyi çok istiyorum
- ben gördüm 
+ he he 
- istersen bak gösteriyim 
+ göster
- Anne Bi Gülermisin 



Yalanlarla dolu bu dünyada beni yalansız sevdiğin için teşekkürler ANNEMMM

Anne olmak demek;hayatında binlerce pişmanlıklar yaşarken;birkez bile olsun o'nu doğurduğuna pişman olmamak demektir..

Annenin iyisi kötüsü olmaz en kötüsü Annesiz olmaktır..

Yemek koyulurken, "bu kadar yeter" dedikten sonra mutlaka bir kaşık daha yemek koyan kişiye 'anne' denir. ve o herşeye değerdir...

Annem senin sevgin dünyamı ısıtan tek güneştir. Hiç ışığın eksilmeyecek biliyorum. Varlığınla mutluyum.


Beni başkası ağlatırken derdime derman olan o, başkası bırakırken her an yeniden sahip çıkan o. Seni seviyorum anneciğim.

Canım Güzel Annem dokundun her yer parlıyor sen benim herşeyimsin hayatımın anlamı en güzel insan seni seviyorum

Annesinden dayak yediği halde, yine “anne” diye ağlayan bir çocuktur aşk

Bir kadın, anne olana kadar çocuktur

En az benimki kadar annemin de ahı tutar sana. Burnumdan getirdiğin süt, onun sonuçta. 

Dünyada öğretilen bütün bilgilerin hiçbiri bize, bir ananın bakışının, bir kelimesinin verdiği şeyi vermeye muktedir değildir.. 

Yorum Gönder

 
Top